جاذبه های گردشگری آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

موزه باستان شناسی آنتالیا

 

یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا موزه باستان شناسی است که در این موزه آثاری از دوران پالئوتیک در دوران عثمانی که با دست ساخته شده  است به نمایش گذاشته شده است.این مکان توریستهای زیادی را به خود جذب کرده است و نشان دهنده تاریخ کهن آنتالیا نیز می باشد.

پارک ملی آنتالیا

یکی از مکان های دیدنی آنتالیا پارک ملی است که در 92 کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته است. اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي می باشد . در كنار اين پارک تنگه اي 14 کیلومتری قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو آنتالیا می باشد . عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد.مسافران تور آنتالیا می توانند به پارک ملی آنتالیا برای گذراندن یک روز خوب بروند.

غار دامالاش آنتالیا

 

غار دامالاش آنتالیا مكان بسیار زیبا و دیدنی براي مسافران تور آنتالیا می باشد كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای مسافران تور آنتالیا جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای مسافران تور آنتالیا امکان پذیر است. 

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: